تعمیر پمپ هیدرولیک لیفتراک

تعمیر پمپ هیدرولیکی لیفتراک

لیفتراک‌ها از بخش‌ها و قطعات مختلفی تشکیل شده‌اند که هر قطعه به نوبه‌ی خود نقش موثری در عملکرد این دستگاه دارد. یکی از مهم‌ترین بخش‌های هر لیفتراک سیستم هیدرولیک آن است و یکی از قطعات حیاتی در این سیستم نیز پمپ هیدرولیک می‌باشد. در صورت بروز آسیب یا خرابی در هیدرولیک یک لیفتراک یا پمپ آن، دستگاه قادر به حرکت و کارکرد نخواهد بود.

به همین دلیل ضروری است که در صورت بروز نقص یا خرابی نسبت به مراجعه‌ی فوری به تعمیرکاران مجاز و حرفه‌ای برای تعمیر پمپ هیدرولیک لیفتراک اقدام نمایید.

برای اطلاع از لوازم یدکی لیفتراک تویوتا،لوازم یدکی لیفتراک کوماتسو،لوازم یدکی لیفتراک سپاهان با کارشناسان سایت پارتاک صنعت تماس بگیرید.

09132087996-03133871040-03133862410

تعمیر پمپ هیدرولیک لیفتراک چه اهمیتی دارد؟

به طور کلی اجزای سیستم هیدرولیک لیفتراک شامل پمپ لیفتراک، شیر کنترل، شیر تخلیه و خط بازگشت می‌باشد. پمپ در سیستم‌های هیدرولیک برای هدایت جریان ثابت مایع هیدرولیکی به سمت شیرهای کنترل مورد استفاده قرار می‌گیرد. در واقع پمپ هیدرولیک قلب سیستم‌های هیدرولیکی است و در صورت بروز هرگونه خرابی یا نقص در این قطعه، کل سیستم با اختلال مواجه خواهد شد.

وظیفه‌ی اصلی پمپ هیدرولیک لیفتراک، تبدیل انرژی مکانیکی موتورهای احتراقی به انرژی هیدرولیکی به منظور کمک به حرکت دستگاه است. به این صورت که پمپ هیدرولیک، با ایجاد فشار در مدار به بالا رفتن سطح انرژی سیال منجر شده و نیروی رانش را به بسته‌های سیال انتقال می‌دهد، سپس با کاهش حجم بسته‌های سیال، فشار جریان در پمپ افزایش می‌یابد.

به دلیل اهمیت این قطعه در حرکت دستگاه، تعمیر پمپ هیدرولیک لیفتراک برای صاحبان ماشین آلات سنگین در زمان خرابی اهمیت زیادی دارد. مهم‌ترین نکته در این فرایند تعمیر قطعه توسط تعمیرکاران حرفه‌ای، به صورت سریع و ایمن است. هم‌چنین در این فرایند استفاده از قطعات یدکی باکیفیت و اورجینال، نصب اصولی قطعه و تعمیر پمپ هیدرولیک لیفتراک با کم‌ترین هزینه برای صاحبان و رانندگان لیفتراک‌ها اهمیت بسیاری دارد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 × چهار =